CULTIVAR L'AUTOAMOR A TRAVÉS DEL MINDFULNESS

Diumenge 7 de juny a les 17

Estima’t més i millor

L’autoestima no reflecteix el que som, sinó com ens veiem i sentim. I, moltes vegades, no tenim un bon autoconcepte ni ens estimem prou. Les eines del mindfulness són molt valuoses per a tenir una visió més objectiva, amable i completa de nosaltres, per a convertir-nos en la nostra principal font de suport a la vida i aprendre a estimar-nos més i a cultivar una veu interior més amable. I això ho canvia tot.

En aquest taller de dues hores farem pràctiques senzilles i amables de l’atenció plena i del mindfulness de la compassió interior que ens ajudin a cultivar l’autoamor i a tractar-nos més bé interna i externament.

 

Diumenge 7 de juny, de 17 a 19h

Aportació 30 euros

INFORMACIÓ i RESERVES: 656442921

Mail: info@animamindfulness.cat

Marta Casarramona

Marta Casarramona és instructora de mindfulness, acompanyant vital i conferenciant, i, sobretot, practicant des de fa 22 anys. Amb gran calidesa i un enfocament absolutament pràctic, acompanya a persones i grups cap al màxim creixement i l’equilibri.

Des del 2017 viu a cavall de la Garrotxa i El Pla de l’Estany, treballa presencialment a Girona i Barcelona i és autora publicada sobre mindfulness.