Reconnecta’t i sana les teves relacions
- Inici>
- Activitats>
- Tallers i activitats periòdiques>
- MUNAY, EL CAMÍ DEL COR: Les Etapes de la Vida
MUNAY, EL CAMÍ DEL COR: Les Etapes de la Vida
El “Projecte Orígens”, és un sistema de sanació integrativa holística, que agrupa diferents eines terapèutiques, sistèmiques i ancestrals.
Té com objectius: restablir l’equilibri psicoemocional i espiritual ; augmentar el benestar i la vibració ; i afavorir la reconnexió amb el cor i la pròpia essència.
Inspirats en les ensenyances ancestrals de la tradició andina i la tradició maia , plantegem , amb aquestes trobades, una alternativa a la desconnexió, que actualment estem vivint, tant de la Terra, de nosaltres mateixos com del sentit sagrat de la vida.
- Munay, el camí del cor: Les etapes de la vida.
- Trobades grupals mensuals per retrobar-nos amb el sentit sagrat de la vida, en les que, ens acostarem a una visió ancestral del que és el propòsit real d’encarnar a la Terra, a través de rituals i cerimònies.
- Integrarem l’etapa de la vida ancestral exposada, portant-la a la realitat actual dels participants, a través de Constel·lacions autoreferencials i moviments sistèmics.
- Què son les constel·lacions autoreferencials i els moviments sistèmics? son una eina de creixement personal on , els participants poden connectar amb el seu propòsit de vida, alliberant-se de creences i patrons limitants transmesos per la cultura, la societat i el sistema familiar d’origen. Basat en el treball de Constel·lacions Familiars desenvolupat per Bert Hellinger.
Facilita:
Rosa Maria Palacín Garcia
Soc psicòloga holística ancestral, terapeuta energètica, terapeuta sistèmica i constel.ladora familiar, buscadora de la veritat i del nostre origen ancestral, des de que era petita.
Formació:
Llicenciada en Psicologia. Especialitat clínica.
Educadora Social
Formada en Teràpia familiar sistèmica i constel·lacions familiars
En Teràpies holístiques i d’integració:
Geometria sagrada i poliedres (Xile)
Lectura d’Aura (Brasil)
Medicina Ayurvèdica i salut (Perú)
Reiki i sanació (Barcelona)
Iniciada als 9 ritus Munay – Ki (Perú)
Formada en la roda medicinal andina (Barcelona)
Formada en la tradició Maia, per l’Abuela Margarita (Barcelona/Colòmbia/Mèxic).
Trobades: 3er. Dijous de cada mes, de 18:00 – 20:00 h. (Sala Girasol)
Aportació: 20 € x participant i sessió
Informació i reserves: 643 677 578
Web: www.rosamariapalacin.com
Instagram: @rosapsicologiaancestral